Search:

Type: Posts; User: Laced Wit Game; Keyword(s):

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 0.23 seconds.

  1. Replies
    1
    Views
    45

    Re: A Nice Speach

    Tim donnely for gov!
  2. Replies
    60
    Views
    1,987

    Re: Nigerino

    Notrenegade 2 .....but the renegade stuff is def out here.....
  3. Replies
    16
    Views
    195

    Re: Premium dogfood

    Its a lot of work..but well worth it...
  4. Replies
    16
    Views
    195

    Re: Premium dogfood

    did you hit it or what??
  5. Replies
    12
    Views
    164

    Re: Anyone here feed canned food

    crazy k9 is right... go luke warm....
  6. Replies
    20
    Views
    407

    Re: Excelent price on Salmon Oil

    i called the place... they put it in there... i fed it to my dogs..... one of them grew a third testicle...CAN U BELIEVE IT????
  7. AL: Re: Roderick Sweetwyne Gets 60 Months for Role in Alabama Dog Fighting Ring

    if its state hell be out in 2 years..... if its federal, he may do 90% minimum.....
  8. Replies
    8
    Views
    239

    Re: 2 minutes?

    A new york minute can be really fast apparently.........great post cuz its sooo damn true...
  9. Replies
    12
    Views
    164

    Re: Anyone here feed canned food

    depending on the brand, a quality canned food is actually more beneficial then kibble.. merricks canned food is one of the best IMO.
  10. Replies
    20
    Views
    407

    Re: Excelent price on Salmon Oil

    $#@!! dan was telling me last week how 1 of em dropped dead right after feeding em.....dammit dan, stop lieing to folks............lol.
  11. Replies
    80
    Views
    26,698

    Re: Dogs from Tatonka kennel (sorrell blood)

    who cares what the end answer is... if your asking about places like tatonka to get dogs then just pony up the money and get one.... chances are if your willing to buy from kennels like that, then...
  12. Replies
    20
    Views
    407

    Re: Excelent price on Salmon Oil

    bacause....it just does T...stop asking so many questions!...LOL
  13. Replies
    20
    Views
    407

    Re: Excelent price on Salmon Oil

    Anytime my dude! Lol
  14. Replies
    26
    Views
    371

    Re: Out of character

    you ever seen a molly trip go bad???
    reminds me of folks trippin off wet............
  15. Replies
    20
    Views
    407

    Re: Excelent price on Salmon Oil

    i just found out it has anti freeze, dont get it for your dogs.....they WILL die....
  16. Replies
    20
    Views
    407

    Re: Excelent price on Salmon Oil

    im going to give theyre reg fish oil a try also....
  17. Replies
    26
    Views
    371

    Re: Out of character

    stop bein a $#@!!!!!!!!
  18. Thread: Smokers

    by Laced Wit Game
    Replies
    13
    Views
    251

    Re: Smokers

    ive always lined the circle of the weber with 2 stacked coals like a snake, for slow burning....... then add the foil with soaked wood chips every 8 inches or so.....
  19. Replies
    301
    Views
    13,605

    Re: Show them women that stand with you.

    wow this threads really gone down hill.........lol......
  20. Thread: Smokers

    by Laced Wit Game
    Replies
    13
    Views
    251

    Re: Smokers

    I just smoke $#@! in the old school weber...
  21. Replies
    21
    Views
    411

    Re: Concrete bowls

    ^^^^^he aint lien^^^^
  22. Replies
    21
    Views
    411

    Re: Concrete bowls

    isnt anything new really.... i just applyd an ancient method with practicallidy.....
  23. Replies
    21
    Views
    411

    Re: Concrete bowls

    Nope not really just good ol fashion common sense
  24. LA: Re: Graphic video shows man choking and beating his Pit Bull dog with boxing gloves

    funny you mention that saiy..... i was wondering the same thing... they always go after folks with yards... but never to the single pet abuser.....
  25. Replies
    21
    Views
    411

    Re: Concrete bowls

    yeah thats what ive been thinking about doing, making a concrete stand for theyre metal food bowles, but still keep the food bawl removable... the concrete stand would prevent them from tipping...
Results 1 to 25 of 110
Page 1 of 5 1 2 3 4