1. Welcome to Game Dog Forum

    You are currently viewing our forum as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community, you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is simple and absolutely free so please, join our community today!

    If you have any problems with the registration process or your account login, please contact us.

    Dismiss Notice

Chat Chat Chat

Discussion in 'Chit Chat' started by synno2004, Jun 9, 2009.

  1. BringBackup

    BringBackup Top Dog

    Not very nice, The. :)
     
  2. "Well, it's 40 below and I don't give a f*ck, got a heater in my truck, and I'm off to the rodeo!!!" :dogtongue::cool:
     
  3. blackbisquit

    blackbisquit Banned

    hahaha wonderfull sad :):)
     
  4. Saiyagin

    Saiyagin Chihuahua Premium Member

    Ch ch ch chita chata what the fucks the matter, batter step up to the plate, dont be late fool time to get schooled lol.
     
  5. deadgam33

    deadgam33 CH Dog

    lol supp main yall need to get in the chat box..lol 4 real come tru
     
  6. Saiyagin

    Saiyagin Chihuahua Premium Member

    I met this lil girly her hair was kinda curly went to her house to check her out I had to leave real early ...some girls are kinda sleazy all they just say is please me or spend some time and rock a rhyme I say its not that easy LOL
     
  7. BringBackup

    BringBackup Top Dog

    bump, because cam and saiy are boring.
     
  8. RedGoodbye

    RedGoodbye CH Dog

    Get in Chat!!!!!!!!!!!!!!!
     
  9. Saiyagin

    Saiyagin Chihuahua Premium Member

    Come on peoples who wants to shoot the shit? lol
     
  10. BringBackup

    BringBackup Top Dog

    bump.

    i'm back in action.
     
  11. RedGoodbye

    RedGoodbye CH Dog

    lets chat.....get in there!
     
  12. BullDozer

    BullDozer Top Dog

    -------->CHAT???
    x
     
  13. blackbisquit

    blackbisquit Banned

    where you guys chat..?
     
  14. Bobby Rooster

    Bobby Rooster CH Dog

    Chat chat chat vhat
     
  15. Bobby Rooster

    Bobby Rooster CH Dog

    bump bumnp bump bumnp
     
  16. Bobby Rooster

    Bobby Rooster CH Dog

    get in here!!!!!!
     
  17. Bobby Rooster

    Bobby Rooster CH Dog

    we still inn here it's on;y 9
     
  18. RedGoodbye

    RedGoodbye CH Dog

    im bored
    lets chat
    get in here
     
  19. Dream Pits

    Dream Pits CH Dog

    is chat down?
     
  20. RedGoodbye

    RedGoodbye CH Dog

    No it aint down it just sucks lol. No one in there.
     

Share This Page